سهم من از باران
فروشگاه میهن مارکت

سهم من از باران

تقديم به همه كساني كه احساسات بسيار لطيفي دارند.

زيباترين و لطيف ترين احساسات سهم من از

 باران سهم من از عشق سهم من بهار

سهم من باران امروز بود وتكه اي كوچك

از خيال تو شاهزاده كوچك

قطره هاي باران برگونه ام مي غلتند

من هم براي باران ناز مي كنم

بر خلاف همه چتر نمي گيرم  به

 اين موسيقي زيبا گوش ميدهم

1 CD + 1 BooK

قيمت : 8000 تومان

خريد پستي           خريد پستي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 191
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 10107
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1